Terranet bjuder in till investerarträff den 30 maj 2023

I samband med den pågående företrädesemissionen i Terranet AB (”Terranet” eller ”Bolaget”), bjuder Bolaget in aktieägare och allmänheten till investerarlunch i Stockholm.

Investerarlunchen hålls hos Mangold Fondkommission, som agerar finansiell rådgivare i samband med företrädesemissionen, tisdagen den 30 maj 2023 klockan 12:00 på Nybrogatan 55, Stockholm. Magnus Andersson, VD på Terranet, kommer att presentera Bolaget samt hålla i en frågestund. Lunch kommer att erbjudas under investerarträffen.

För att delta på Terranets investerarlunch, vänligen registrera er genom att skicka ett mail till corporate-finance@mangold.se senast klockan 15:00 måndagen den 29 maj 2023.

Rådgivare

Mangold Fondkommission AB är finansiell rådgivare till Terranet i samband med Företrädesemissionen. Eversheds Sutherland Advokatbyrå AB är legal rådgivare till Bolaget i samband med Företrädesemissionen.

Magnus Andersson, VD
E-mail: magnus.andersson@terranet.se

Om Terranet AB

Med hjälp av en unik, patenterad sensorteknologi laserskannar Terranets system BlincVision vägen och upptäcker objekt upp till tio gånger snabbare och med högre precision än någon annan ADAS-lösning idag.

Följ vår resa på www.terranet.se.

Certified Adviser till Terranet är Mangold Fondkommission AB.