Terranet Presenterar VoxelFlow på Handelsbanken Capital Markets Day Samt Aktiespararna Småbolagsdagarna i Juni

Pär-Olof Johannesson, vd för TerraNet Holding AB (publ), presenterar på både Handelsbanken Capital Market Days den 9 juni samt på Aktiespararnas digitala evenemang Småbolagsdagarna den 8 juni. Det sistnämnda evenemanget sänds live via Aktiespararna.se den 8 juni och Terranet presenterar kl.19:00-19:30.

Terranet har under året skalat upp utvecklingsteamet för VoxelFlow och tekniken har erhållit en stor internationell uppmärksamhet. Terranet har även annonserat ett samarbete med VR/AR bolaget holoride för att snabbare etablera ett nära samarbete med bilindustrin, samt utforska synergier mellan teknologierna som det kommer berättas mer om vid tillfället.

Småbolagsdagarna kommer sändas live via Aktiespararnas hemsida den 8 juni. Terranet presenterar kl.19:00.

Länk till anmälan och sändningen: https://www.aktiespararna.se/smabolagsdagarna

Dagen efter evenemanget hittar du Terranets presentation via denna länk: http://www.aktiespararna.se/tv/evenemang

För mer information vänligen kontakta:

Tel: +46 70 332 32 62
E-post: parolof.johannesson@terranet.se

Michaela Berglund
E-post: michaela.berglund@terranet.se

Du kan nu prenumerera på Terranets nyhetsbrev, registrera dig på www.terranet.se/for-investerare/

Om Terranet

Terranet utvecklar mjukvara för radiobaserade lösningar och tredimensionell bildanalys för avancerat förarstöd och självkörande fordon (ADAS och AD). I linje med Sveriges historia när det gäller att föra innovativa säkerhetsåtgärder till bilindustrin, är Terranet banbrytande genom sin säkerhetsteknik VoxelFlow™ för ADAS-och AD-industrier med sitt huvudkontor i Lund, Sverige och dess kontor i Kiev, Ukraina och i Stuttgart, Tyskland. Terranet AB är noterat på Nasdaq First North Premier Growth Market (Nasdaq: TERRNT-B.ST). Se mer information på www.terranet.se.