Anna Gallon tillträder som CFO i TerraNet

TerraNet har anställt Anna Gallon som CFO. Anna kommer närmast från en tjänst som CFO på Hövding AB.

Anna Gallon tillträder sin tjänst den 24 april och kommer att ingå i ledningsgruppen.

”Vi är jätteglada att ha Anna ombord. Annas tidigare erfarenhet från bolag i tillväxtfas kombinerat med vana från att vara finansdirektör på bolag noterat på NASDAQ First North blir en styrka för oss. Anna har ett härligt driv och kommer snabbt att komma in i verksamheten.säger Pär-Olof Johannesson, VD för TerraNet.

“Jag ser fram emot att axla rollen som CFO för TerraNet. TerraNet står för ny teknik som ligger rätt i tiden med flera spännande kundprojekt i portföljen. Jag ser fram emot att få vara del av och driva TerraNets tillväxt.” säger Anna Gallon, CFO för TerraNet

För ytterligare information kontakta:

Pär-Olof Johannesson, CEO
investorrelations@terranet.se

+ 46 70 332 32 62

TerraNet levererar en unik patenterad mjukvaruteknologi som möjliggör intelligent maskin-till-maskin-kommunikation och strömning av data, inklusive bredbandskrävande HD-media, oberoende av mobilnät eller andra hot spot-beroende nätverk. TerraNet har sitt huvudkontor i Lund, Sverige med etablerade sälj- och marknadsagenter i San José, Silicon Valley, Hyderabad, India, samt Taipei, Taiwan.